Kære alle i Amager Atletik Club
2024 var et fantastisk år i AAC. 2025 bliver endnu bedre. Ud over Tårnby Games, Christianshavnermilen og Tenerife-tur skal vi i år også være værter for DM for Ungdom (til september), og vi har masser af engagerede børn, unge og voksne, der uanset niveau repræsenterer klubben på en måde, som vi i bestyrelsen er både glade for og stolte over.
En vigtig begivenhed for året er allerede mandag den 24. februar. Her holder AAC generalforsamling kl. 19.00 i mødelokale nr. 2 på Tårnby Bibliotek. Dette er den formelle indkaldelse.
Vi håber, at rigtigt mange af jer vil dukke op og bidrage til medlemsdemokratiet. Vi skal naturligvis godkende regnskab og gennemgå budget, herunder prioritering af større investeringer i 2025. I skal også få en beretning om det forgangne år. Men vigtigst, synes vi, er valget til bestyrelsen. Her er vi i den meget glædelige situation, at alle fem bestyrelsesmedlemmer ønsker at fortsætte.
Men vi mangler et sjette bestyrelsesmedlem, som vil påtage sig posten som kasserer. Det er en lille, men vigtig rolle. Lille, fordi vores økonomihænder i DGI og vores ansatte Cecilie håndterer langt hovedparten af det praktiske arbejde hermed. Vigtig, fordi vi har brug for en tal- og regnskabskyndig til at sikre, at vi håndterer formalia ordentligt, og at der på økonomisiden er helt styr på klubben. Den øvrige bestyrelse lider i større eller mindre grad af dyskalkuli (et fint ord for talblindhed), så vi håber, der er en far eller mor eller atlet eller motionist eller en bedsteforælder, der både har evner og lyst til at påtage sig denne ikke specielt store opgave. Det vil være en kæmpe hjælp for bestyrelsen og til stor gavn for AAC.
Dagsorden er som følger:
1. Valg af dirigent, godkendelse af indkaldelse
2. Valg af to stemmetællere.
3. Bestyrelsen fremlægger beretning for det forløbne år til godkendelse.
4. Kassereren fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse.
5. Kassereren fremlægger budget for det kommende år.
6. Fastsættelse af kontingent.
7. Behandling af eventuelt indkomne forslag.
7a. Bestyrelsen foreslår ændring (opdatering) af klubbens vedtægter, forslag lægges op på klubbens hjemmeside inden længe.
8. Valg til bestyrelsen (Formand: ulige år for 2 år, Næstformand: lige år for 2 år, Kasserer: lige år for 2 år, 3 bestyrelsesmedlemmer: for 1 år)
9. Valg af to revisorer og en revisorsuppleant.
10. Valg til diverse udvalg.
11. Eventuelt.
Vi glæder os til at jer til generalforsamlingen. Tilmelding kan ske HER, men man er også velkommen til bare at møde op.
Bestyrelsen